Sunday, July 25, 2010

KLINIK PAKAR MATA BAHAU

Dr Mohd Yusof Bin Ismail (seorang peramal perubatan berdaftar penuh )..Klinik Pakar Mata Bahau (No 6,Jalan Juasseh Pusat Perniagaan Angsana 72100 Bahau N.Sembilan:06-4540609),Klinik Pakar Mata Segamat (No 61 Jalan Nagasari Tamn Segamat Baru 85000 Segamat Johor : 07-9437303),Klinik Pakar Mata Bentong (No 15,Bentong Point Jalan Tras 28700 Bentong,Pahang :09-2223844) Mula beroperasi sejak April 2004............
Perkhidmatan yang di sediakan: *Pembedahan Kecil
*Pembedahan Selaput Mata
*Rawatan Penyakit Mata
*Rawatan Rabun Mata
*Rawatan Laser

  • Pemulihan cepat....
  • Tanpa pantang larang
  • Kurang Risiko (tidak merbahaya)
  • Boleh mandi
  • Boleh sembahyang :(sujud)
  • Boleh melakukan kerja berat

15 comments:

  1. Memang Bagus,...segera bagi sesiapa yang mempunyai masalah mata!!!..Pemulihan cepat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Can i know regarding KPJ have Pakar Mata Centre in Seremban?

      Delete
  2. bayaran dikira macam mane..

    ReplyDelete
  3. assalammualaikum, saya shafiqah. Jika saya hendak membuat peperiksaan mata untuk lazy eyes boleh atau tidak?

    ReplyDelete
  4. assalammualaikum, saya shafiqah. Jika saya hendak membuat peperiksaan mata untuk lazy eyes boleh atau tidak?

    ReplyDelete
  5. Good Afternoon, Dr. Mohd Yusof Bin Ismail, may i know the "rawatan laser" for the sum of RM3,000-00 can pay it by credit card? Margaret (012-6272598)

    ReplyDelete
  6. Dr, rawatan utk laser berapa bayarannya?
    Masalah: rabun mata

    ReplyDelete
  7. masalah rabun mata disebabkan kencing manis boleh dirawat?

    ReplyDelete
  8. if buat pembedahan kalazion, berapa

    ReplyDelete
  9. Aslmkmn..doktor.utk buat lasik..brapa kos..rerima kasih

    ReplyDelete
  10. Salam doktor,kos rawatam utk mslh julingberapa ,?
    Apa doc yg di perlukn kalau ianya adalh minor injury sy sekrg?

    ReplyDelete
  11. saya nak dtg klinik kat bahau klinik dr yusof macammana nak buat appoinment.

    ReplyDelete
  12. Nak apoiment untuk.suami kat bahau,pada 13/1/2021.boleh ke sebab suami pernah ada datang kat sana untuk pembedahan tak jadi kerana darah tinggi,so ok

    ReplyDelete
  13. Salam saya berminat nak tahu lebih lanjut tentang rawatan di klinik. Masa lockdown ni boleh ke saya dapatkan rawatan di klinik tuan.

    ReplyDelete